Amanda Ginsburg/ Mandy & Andy – Arkiv

Hösten 2023

Amanda Ginsburg är en av vår tids stora jazzsångerskor. Denna kväll har hon med sig sin vän Andy Fite på gitarr och sång. 14 okt 2023 gästade de Kafé Källtorp, Jazz & Sound.

Amanda Ginsburg/ Mandy & Andy -JAZZ & SOUND

Amanda Ginsburg är en av vår tids stora jazzsångerskor som har synts och hörts på många olika scener de senaste åren. Hon har vunnit hela två grammisar för sin egenskrivna jazz på svenska.

Denna kväll har hon med sig sin vän Andy Fite på gitarr och sång. Tillsammans skapar de en underfundig, intim och fin kväll där humor och musik går hand i hand.

Varmt välkomna till detta unika tillfälle att höra Amanda Ginsburg på nära håll.

Biljetter

• Matbiljett: inträde, middag och bordsplats. Varmrätt och dessert.
  • Matbiljett barn (under 15 år): inträde, middag och bordsplats. Varmrätt och dessert.
  • Ståplats: inträde och barhäng.
  • Musikstuderande: inträde och barhäng.

Insläpp från 18.00.
    Middagen serveras från kl 18.45.
    Musikstart 19.30, 3 set à 25 min.

För dig med matbiljett serveras två specialkomponerade rätter.

MENY

Varmrätt

• Härlig svamprisotto med brynt svamp och parmesan
  • Vegansk svamprisotto med brynt svamp och vegansk parmesan

Dessert
  • Havtornsglass med karamelliserad vit choklad och syltad jordärtskocka

Det finns möjlighet att välja vegetariskt alternativ och andra preferenser, vilket du meddelar i samband med bokning.

För dig med matbiljett

Du som har en matbiljett har en bordsreservation från kl. 18.00, maten serveras från kl. 18.45.
Konserten börjar kl. 19.30.

För dig med ståplats

Baren öppnar kl 18.00 och har ett fint utbud av öl, vin och alkoholfria alternativ. Barmeny kommer att erbjudas. Under konserten har du en ståplats. Konserten börjar kl. 19.30, men kom gärna minst 30 min innan.

Om Kafé Källtorp, att göra före eller efter konserten

Kafé Källtorp ligger vid Källtorpssjön. Gården består av ett orangeri med tillhörande trädgård, växthus och bikepark. Du är välkommen att se dig om i trädgården, ta ett dopp från badbryggan eller ta en promenad i de vackra omgivningarna.

Tillgänglighet

Både lokalen (orangeriet) och toaletten är tillgänglighetsanpassade, men det är grusgolv i orangeriet.

Kafé Källtorp/Mountainbikeskolan, Ältavägen 105, Nacka.

Buss 401 går från Slussen till Älta flera gånger i timmen, hållplats Källtorp (ca 15 min från Slussen).
Buss 401 från Älta, hållplats Källtorp.

Det går fint att parkera inne på gården, ta till vänster när du kör in genom grindarna. Begränsat antal parkeringsplatser.

SAGT OM…

Boka biljett