härlig vibe, god mat & riktigt bra mountainbike­kurser!

Vår passion för cykling & Mountainbike

Välkommen till oss på Mountainbikeskolan, Kafé Källtorp! Vår gård ligger mitt i Hellas, bara en kort bit från Stockholms centrum. Mountainbikeskolan är en kursgård med fokus på cykling, trädgård och god mat. Hos oss finner du ett orangeri med tillhörande odlingar, trädgård, en bikepark och ett trädgårdskafé. Hos oss kan du hyra mountainbike och gravelcyklar. Vi ordnar gärna med fest och företagsarrangemang. Vi ser fram emot ditt besök hos oss!

Lär dig cykla Mountainbike!

Utvecklas inom mountainbikecykling! Hos oss finner du ett brett utbud av mountainbikekurser. Oavsett om du är stig-, enduro- eller dirtcyklist så finner du en kurs som passar just dig! Om du är nybörjare eller vill testa på mountainbike så har du kommit rätt! Vi introducerar dig på bästa vis, lugnt och metodiskt, så att du också får uppleva hur kul det är att cykla mountainbike!

HITTA HIT

15 min från Stockholm

Besök oss
Ältavägen 105, Nacka

Buss 401 går från Slussen flera gånger i timmen. Busshållplats: Källtorp, ca 15 min från Slussen.

Kör mot Älta, vid Sickla följer du väg 260. Du passerar Hellasgården på din vänstra sida, åker några hundra meter till, passerar kolonilotterna. Du svänger vänster in till Mountainbikeskolan och Kafé Källtorp.